mapa MAS Společná CIDLINA ... i náš kraj je kraj pohody

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > PO 2007 - 2013 > Informace pro žadatele > Veřejné zakázky > 2010/1 = 10. kolo

2011/1 = 13. kolo

Při platbě do 10.000,- Kč bez DPH nemusí být smlouva ani objednávka

Do 100.000,- Kč bez DPH v hotovosti i převodem – objednávka, ale nemusí být potvrzena dodavatelem

Do 500.000,- Kč bez DPH bankovním převodem

  • 3 nabídky - stačí poslat e-mailem a založit s vyhodnocením, že byl vybrán nejlevnější dodavatel
  • Smlouva nebo objednávka, která nemusí být potvrzená dodavatelem – stačí i internetová

Nad 500.000,- Kč bez DPH

  • zakázka malého rozsahu – podklady na vyžádání na sekretariátu MAS
  • Pokud nastane situace, že nemůžete doložit výběr z minimálně 3 dodavatelů, musíte vypsat výběrové řízení podle zákona 137/2006 Sb.

Náležitosti objednávky:

  • Identifikační údaje objednatele a zhotovitele/dodavatele (přesný název, adresa, IČO, zda je či není plátce DPH),
  • co je předmětem objednávky (včetně počtu kusů a ceny za kus),
  • cena – totožná s cenou fakturovanou
  • datum objednávky
  • kódy výdajů dle žádosti o dotaci
  • razítko, jméno a podpis objednatele (zhotovitele)
  • loga

Vzor objednávky si můžete stáhnout ZDE.

Vždy požadujte 2x originál – jednou odevzdáte při žádosti o proplacení na RO SZIF v Hradci Králové!

Menu

 

 

Portál Cidlina - logo