2011/1 = 13.kolo
při platbě do 10.000,- Kč bez DPH nemusí být smlouva ani objednávka
Do 100.000,- Kč bez DPH v hotovosti i převodem – objednávka, ale nemusí být potvrzena dodavatelem
Do 500.000,- Kč bez DPH bankovním převodem
- 3 nabídky - stačí poslat e-mailem a založit s vyhodnocením, že byl vybrán nejlevnější dodavatel
- Smlouva nebo objednávka, která nemusí být potvrzená dodavatelem – stačí i internetová
Nad 500.000,- Kč bez DPH
- zakázka malého rozsahu – podklady na vyžádání na sekretariátu MAS
- Pokud nastane situace, že nemůžete doložit výběr z minimálně 3 dodavatelů, musíte vypsat výběrové řízení podle zákona 137/2006 Sb.
Náležitosti objednávky:
- Identifikační údaje objednatele a zhotovitele/dodavatele (přesný název, adresa, IČO, zda je či není plátce DPH),
- co je předmětem objednávky (včetně počtu kusů a ceny za kus),
- cena – totožná s cenou fakturovanou
- datum objednávky
- kódy výdajů dle žádosti o dotaci
- razítko, jméno a podpis objednatele (zhotovitele)
- loga
Vzor objednávky si můžete stáhnout ZDE.
Vždy požadujte 2x originál – jednou odevzdáte při žádosti o proplacení na RO SZIF v Hradci Králové!